Zapraszam do kontaktu

 

Sprawdzam wiadomości

Od poniedziałku do piątku
W godzinach 20:00 – 21:00

Więcej informacji poniżej.

UWAGA!

Ważna informacja!

Kiedy odpowiadam na wiadomości?

Staram się odpowiadać w miarę moich możliwości. Proszę pamiętać, że priorytetem dla mnie są moi klienci i materiał, za który osobiście odpowiadam.

Mam problem z jakimś produktem, szukam porady, pomocy!

Odpowiedzi na pytania nie związane z moimi produktami lub produktami, które dostarczam dystrybutorom są zbierane i segregowane. Nie ma natychmiastowej odpowiedzi, gdyż zależy mi na przygotowaniu materiału z odpowiedziami dostępnymi dla wszystkich. Będzie to bardziej materiał video, więc czas na zebranie pytań i przygotowanie odpowiedzi wymaga pewnego bliżej nieokreślonego czasu.

Pamiętajcie, że jeśli macie problemy z produktem to w pierwszej kolejności problemem musi się zająć salon w którym zakupiliście produkt, w końcu za to też im zapłaciliście! W drugiej kolejności powinien interweniować przedstawiciel firmy, gdyż jest on bezpośrednim łącznikiem między dystrybutorem a producentem. Przedstawiciel nie może udzielić wam informacji, jednak nie musi gdyż dla przedstawiciela nie jesteście klientem. Dla przedstawiciela klientem jest dystrybutor i cała sprawa jest rozpatrywana między producentem a dystrybutorem. Natomiast waszym punktem jest dystrybutor i to jego należy cisnąć!

 

Ja pilnie potrzebuję pana opinii, mam problem i szukam pomocy?

W takich przypadkach można uzyskać konsultacji telefonicznej lub poprzez video konferencję. Koszt każdej tego typu konsultacji to 80 PLN za godzinę. Po opłaceniu proformy ustalamy termin rozmowy lub video konferencji.

Czy może pan przyjechać na budowę i doradzić na miejscu?

Tak, mogę. Koszt takiej usługi to 1500 Euro + 50 Euro za każdy dzień obecności na inwestycji.